13 dagar kvar!

Som vanligt började min morgon med den dagliga morgonpromenaden med vovven,härligt med solsken.Sedan blev det rensning i köket,gick och kollade läget i sovrummet om Martin hade vaknat och JA det hade han! =) Låg och pratade en stund sen blev jag skithungrig så vi gjorde iordning frukost.

Sen fick jag städmani så jag började med att skrubba toaletterna,slängde in tvätt i maskin och disk i diskmaskin.Sen blev det dammsugning av övervåningen och rensning i lilla sovrummet på kläder och prylar.Fan vad skönt det är när man får lite ordning och reda.Men jag är inte klar ännu,ska flytta in sängen till stora sovrummet sen och ska snart rensa igenom kläderna i klädkammaren.Alltid något att göra när man har hus,speciellt när man ska hålla på och möblera om stup i kvarten som jag gör. =)

Tog en rast och drog ner till The family,borstade och klippte Challe och Lippe.Vilka snyggingar dom blev alltså!Som daglig rutin for vi sedan iväg så hundarna fick rasta och springa av sig på våran hemliga rastplats!! Hihi.
Hemlig är den inte men om jag skriver vad det heter så kommer ingen att fatta vart det är ändå. =P

Kom hem och slängde mig i soffan och glodde på MTV,Rob and Big.Haha,dom är ju grymma! Det sänds väl hela dagen skulle jag tro.

Ikväll blir det film skulle jag tro,vi var ju in igår och hyrde 3 filmer.2 skräckisar och en drama.Ni kanske förstår att jag valde dramafilmen!?Det blev "Ps. I love you!",hoppas den är bra.Det tror inte Martin iaf! Haha!

Men snacka om att det är gott med naturgodis,speciellt bananerna med chokladöverdrag! Mums!

Nu ska jag kolla igenom mina kläder tror jag..

Bye bye

Rob and Big





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback