Pappa: Har du piss(zz)a i New York?!

Haha,ja den repliken frågade pappa en expedit på ICA för många år sen!Fast han uttalde det med S om du fattar!Pizzan hette typ New York. =)

Nyss har man ätit hemmagjord pizza,det var gott men det är ändå godare med köpt pizza tycker jag.Fast min hemmagjorde pizzasallad blev precis som på pizzerian så det var ju bra det.

Har haft besök av Martins mamma och hennes gubbe idag,fikade semla och sedan hjälpte dom oss att sätta upp en jättefin kökslampa i vårat kök.Blev skitbra!

Snacka om att Lippe gjorde framsteg igår,han skäller ju mycket bland nya människor han knappt träffat.Men igår kom Therese och hälsade på och från början skällde han ju såklart men efter en liten stund så fick hon klappa honom och han kom fram och nosade så snällt.Sedan gick han och la sig så snällt utan att bry sig.Jag blev helt chockad alltså!Typ samma hände när jag skulle hämta Martin igår på natten,hans jobbarkompis skulle åka med.Lippe skällde som vanligt först på honom men sen var han helt plötsligt i hans knä. Oj oj oj! Ibland undrar man om man drömmer! Haha!
Det gäller väl att man är lugn med Lippe och visar att det inte är så farligt som han tror. =)

Mina fötter är svullna!! Inte så skönt,måste lägga dom högt snart för annars spricker dom!!!! =P
Har haft typ som mensvärk idag och mycket tryck neråt så jag hoppas att det är dax snart.

Ska snart ut med Lippe,får väl inget sällskap för gubbelubben är sååååå trött!! =D

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Ro hit lite pizzasallad. Tack och hej!



page" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=w0CT1zoJT0Q&feature=channelpage

(Typisk Madde-låt)

2009-03-01 @ 02:01:27
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hehe, hur lyckas du med din pizzasallad då? Jag tycker det är skitsvårt att få den bra!

2009-03-01 @ 10:23:49
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback