-.Lippe.-

Min lillvovve mådde inte så bra i magen inatt,tur att man vaknar på nätterna för att gå på toa.Fast han brukar säga till när det är kris.Typ kl.3.00 sprang han ut direkt när jag öppnade dörren,sen när Martin skulle åka till jobbet kl.6.00 så ville han ut då med så det var bara att gå ut på en prommis.Det är ganska skönt att vara ute så tidigt när alla ligger och sover,men det var ju så himla kallt.Kanske är bra detta att man får kliva upp tidigt för det kan man ju räkna med framöver.Det är då fördelar och nackdelar med allt tror jag.

Ja efter detta så gick jag och la mig i den varma sängen och somnade då fasiken inte om.Låg och vred och vände på mig en bra stund.Sen måste jag ha somnat för pappa ringde och vid 9.00 så vi for med hundarna så dom fick springa av sig.

Nu i helgen ska det bli ordning på övervåningen,sängen i lilla sovrummet ska in i det större för där är det renoverat och klart.Sen ska vi rensa ut klädkammaren,har så himla mycket kläder som man inte använder.Så där kommer det bli en skrubb har jag bestämt där alla prylar som ligger i lilla sovrummet ska vara.
Barnrummet kommer nämligen att bli i lilla sovrummet så småningom för vi ska ju flytta upp vårat sovrum när bebben har vuxit på sig lite.

Biljardbordet vet jag inte vad vi ska göra med,just nu använder vi det som ett vanligt stort bord och det är ju inte så snyggt.Micke blir nog besviken om vi tar bort det,men vi ska nog lösa det på någe vis.

Ikväll blir det nog att vi hyr film,Martin skulle hyra skräckfilmer innan han for hem med jag vill ju också vara med och bestämma!!!Det är då bara skräckfilmer som gäller för denne man,lite komedier skulle inte skada tack! ;-P

Och den stora frågan är ju,vad ska man äta idag då?! Det är ju fredag så man kanske ska äta något extra gott.Vi får se vad det blir.Man kanske ska ha pizzakväll imorgon,då ska jag göra hemmagjord pizzasallad! =)

Nej nu ska jag fara ner till bommen och posta ett paket med 2 st Zebrakoppar.Äntligen får jag skicka iväg det sista paketet,det är lite jobbigt att ha flera auktioner samtidigt tycker jag.En åt gången nästa gång tror jag.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: M

Hej Madde! Hoppas att lillpojken har blivit bättre i magen! Det är så många som frågar och undrar om det har blivit något än! Det ska bli kul den dagen när jag kan berätta att det har blivit något!

Det är inte bara du och Martin som väntar,det har du väl märkt?

2009-02-20 @ 17:35:45
Postat av: Madde

Ja det är inte långt kvar nu,spännande för alla! =)

2009-02-20 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback