090208

Håller på och tillagar en potatisgratäng och har marinerat kött.Det är väl en bra helgmiddag tycker jag.Självklart serveras det en god sallad med fetaost och rödlök till.Bearnaisesås kanske,tror inte man behöver det när man har gratängen..

Denna snöiga dag har vi inte gjort ett dugg,glott på tv och bara gått fram och tillbaka mellan datorn och tv:n. =)
Har tvättat lite bebiskläder som vi ska ha med till BB,lika bra att förbereda sig nu för när det väl är dax är jag nog inte så kapabel till att tänka klart pga nervositet.Kollade ju på familjeliv för lite tips på vad man kan ha med sig:

Till bebis:

* 2 pyjamaser
* 2 bodys + byxor
* sockar
* mössa
* overall
* filt

Till mig/oss:

* Mjukiskläder
* Hygienartiklar
* Kamera + batterier
* Amningskupor?
* Något ätbart till gubben
* MVC journal

Ja någe mer kommer jag inte på,men finns det tips där ute så släng in en kommentar! =)

Fasiken vad jag är hungrig,gratängen är strax klar så nu gäller det att Martin ställer sig och steker köttet!!!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Tja några cd-skivor kanske inte skulle vara så dumt att ha med sig! Alltid avkopplande med lite skön musik.Lite godis kanske inte är så dumt eller frukt!

Kram till dig!

2009-02-08 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback