Uppdatering!

Var hos barnmorskan,allt ser bra ut.Bebben är lite ruckbar men hon kände att det hade flyttats neråt.Och det kan jag säga att det känner jag av med! =) Vi pratade bara allmänt om hur jag kände det och sedan lyssnade vi på hjärtljuden.Från början hördes det inte så mycket som det brukar,men efter någon minut började parveln att vakna till och då blev ljuden mycket högre.Precis det jag ville höra! =)
Fick en tid den 10/3,men hon trodde inte att jag skulle komma då.Det tror nog inte jag heller!!  =)


Ja,sedan for jag hem och glodde på filmen,jag bölade ett antal gånger för den var så sorglig.Var väl tur att jag var ensam! Haha! =)

Nej nu ska jag gå och fortsätta med maten.Kyckling och ris med kantarellsås. Götta!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback