Thinking of you!

Lyssnar på:

..: Katy Perry - Thinking of you :..



Ibland måste man vara tokig,jag smällde fan i mig en hel påse med Maltesers igår kväll.Men inget stort dåligt samvete för det inte som vissa andra kan få.Jag var ju så sugen och hur ofta är jag det nuförtiden? Inte så ofta faktiskt.

Vad händer för Madde idag?

Ja,man tar nog bilen och kör en sväng,var ett tag sen man kunde använda min bil.Tack bil för att du inte startade för Martin imorse.Och tack Martin för att du var så trött och inte orkade gå ut och sätta i motorvärmaren! Haha!!! =D
Tror att jag ska fara ner till kyrkogården sen,var nu ett tag sen man var där.

22 dagar kvar,fort det går.Nästan för fort för jag måste inhandla lite grejs.Men det borde jag ju hinna nu i helgen kanske!
Vad ska jag ha då? Hmm,vet ej än! =)

Nä nu sitter Lippe och tittar på mig med sina söta små ögon och vill hitta på nått,precis som jag.Men först ska jag få lite ordning i köket för där ligger det kryddburkar och disk sen igår på diskbänken.Att man aldrig lär sig att plocka bort allt sånt när man ätit klart middagen.Men vart är orken då??? Kan någon svara på det va?!



Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback