Soliga torsdag.

Men vilket underbart väder ute idag,jag och Lippe har passat på att vara ute extra mycket idag.Har även fyllt på olja i min bil,den stackaren var i ganska desperat behov av det.Man kanske borde ta hand om bilen en aning bättre tror jag! =P
Min far säger att jag ska kolla oljan mm varje gång jag tankar,men det gör man ju inte.Man har ju lite koll ändå när man har fyllt på men det kan ju vara bra om man har en lite nyare bil kanske?! Äsch jag vet inte.

Kycklingen blev lyckad igår,fyllde den med citron,röd lök och morötter.Blev en god smak!Men det lär nog dröja tills man tillagar en hel kyckling igen för det var alldeles för synd om den...
Kalla mig fjantig,det skiter jag fullständigt i! =P

Nyfiken på dagens middag?

Broccoligratäng med kassler och kokt potatis.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: isa

mm va gott me broccoligratäng!!! älskar broccoli:o)

har du nått smarrigt recept på de som du vill dela med dej av;o)

kram

2009-02-19 @ 19:30:26
URL: http://sotsugen.blogg.se/
Postat av: pappa

Det är ordning på dig.Bra att du fyllt på motorolja.Jag måste kosta på min 740 lite mer än jag beräknade.Måste även byta bromsoken dom var helt sönder rostad.JaJa det är smällar man får ta ibland.Hoppas du får en bra dag.Kanske vi kan gå ut med hundarna senare. Hej då.

2009-02-20 @ 08:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback