Saknar Martin!

Vilken sömntuta man har varit idag,sov till 10:30.Men det var tack vare att Danne gick ut med hundarna för han skulle hämta Micke för han sov här inatt igen.Ibland behöver man få sova så länge man vill,då mår nog kroppen utmärkt.

Klockan 13:00 ska jag till barnmorskan och lyssna på hjärtljuden,undrar om det blir sista gången?

Det börjar bli tungt att gå promenader nu,får gå sakta sakta ibland för det blir tryck neröver.Men min kropp är så inställd på att vara ute och promenera,får jag inte det så blir jag en zombie faktiskt.Jag undrar om det kan underlätta själva förlossningen om man rört på sig mycket under graviditeten?Vi får väl se! =)

Sedan när jag kommer hem ska jag kolla på en film.Martin vill inte se den med mig den slyngeln.Det är just den där dramafilmen vi hyrde för snart en vecka sedan.Fast jag brukar inte se alla skräckisar han hyr heller så det är väl inget att sura över.. =P

Folket tyckte att semlorna blev en succé igår iaf,och jag håller med totalt.Var första gången jag gjorde det och fler blir det nästa år kan jag verkligen lova.Blev inga kort för dom var inne i munnarna i ett haffs.

Skriver in en rad om hur det gick hos barnmorskan senare.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Ja, jävligt goda var dom! =D

2009-02-25 @ 18:10:32
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback