My life would suck without you!

Inatt har brorsan sovit över här,vi har nästan nyss ätit frukost.Vattenmätargubben var här förut med,det gick ju fort.Trodde det skulle ta en evighet men det gick på bara 5 min.Snart ska jag skjutsa Micke till skolan,sedan svänger jag av till mamma och pappa och tar med Challe och Lippe på prommis och sen ska vi fara in till City Gross och handla mat.

Idag ska jag baka hemmagjorda semlor,ska t.o.m åka till en bonde och mjölka en ko och sen göra egen grädde och åka till Asien och plocka vild mandel så jag kan göra hemmagjord mandelmassa.Blir en lång dag idag har jag märkt men jag borde ju hinna!
Haha!!!!! Nja,själva bullarna ska jag baka och resten blir köpesaker. =)

Fick mig ett gott skratt förut,kollade in City Gross hemsida för att kolla öppettider.Gissa vad han som är butikschef heter där: Michael Sundling! Haha!!! Man kanske är släkt?Man slutar aldrig att förvånas...

Nu ska jag ta mig en Rennie och göra mig iordning för att skjutsa Mikael Sundling.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: pappa

Hej på dig..Det ar bara attDu behöver väl inte åka till en bonde för att få mjölk.Det är bara att köpa en ko dä. Du får säkert plats i erat garage det går säkert bra.Lycka till.

2009-02-24 @ 14:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback