Men tjena!

Nu är denna helg gjord,har jobbat hela tiden.Så nu är man lite trött och behöver sova.

Har kikat på film ikväll,var någon konstig skräckfilm och jag somnade faktiskt inte,var väl för att vi kollade så bra tid. =)
En till skräckis var på g men Martin får kolla på den själv för jag kan inte kolla på två skräckisar på en gång heller.Tror det var längesen jag blev riktigt skrämd av en sån film.Men är det någon film som jag blir äcklad av så är det Saw-filmerna! Vidrigt!

På tal om vidrigt så kan jag bara tala om att dra dun från en livs levande fågel är den mest vedervärdiga jävla skitsak man kan göra.Imorse när det kom upp på nyheterna kunde jag inte titta!!! Jag börjar grina på en gång när jag ser hur djur far så illa... =´(

Nej nu ska jag hoppa in i duschen!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Jag håller med dig när det gäller dessa stackars oskyldiga fåglar,jag tycker att det är så vidrigt att människor kan vara så okänsliga och hårda mot djur.Hoppas nu när det har kommit ut att det går till så mot dessa arma djur att detta djurplågeri upphör med omedelbar verkan!

2009-02-01 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback