Mat mat mat.

Sov ut till ca 10.00 idag,det var faktiskt inte så skönt.Man blir ju så seg om man sover för länge.Hoppade in i duschen i hopp om att bli piggare,det blev jag.Fikade en helt otrolig frukost: Kräm och mjölk! Haha! Har börjat gilla det nu.Men jag är inte så förtjust i Ektröms extra prima kräm där man kan känna jordgubbarna.BLÄ!!

Har faktiskt varit en sväng med pappa och bror och hundarna och gått.Det är skönt nu när man börjar bli piggare.Men jag måste passa mig för jag är inte riktigt frisk än.

Nu har jag auktioner ute på Tradera,folk har lagt bud och det är skönt!Får se om man har turen med sig nu då.

Vi måste åka och handla mat alldeles strax,blir nog Ica Maxi ute i Birsta tror jag,känner för att vara där den här gången.

Ska man se på Melodifestivalen ikväll??? Vi får se.Har väl aldrig varit ett så stort fan av detta program,det är ju så utdraget.Förr blev det ju avgjort på en kväll..

Men ha en bra kväll.
Lippe


Challe


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

ÄLSKADE CHARLIE!

2009-02-08 @ 00:35:22
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback