Just det ja!

Kom nyss på att det är ju fredagen den 13 idag,men inte har det hänt något hemskt här inte.Men man vet aldrig,kanske det står någon hemsk filur utanför fönstret ikväll och spanar in oss.Tur man har en hund som hör allting ute så han kommer att skälla bort alla konstiga filurer! =)

Var på apoteket en sväng förut och köpte mig Rennie som är mot halsbränna,skulle nog inte klara mig utan det faktiskt.Får hoppas att denna halsbränna försvinner efter att bebben är ute för det är absolut inte roligt.

Ska snart börja med maten,nyfiken på vad det blir? Pannkaka med grädde och sylt.Brukar blanda i små bitar av fläsk i smeten med,då blir dom saftiga och jättegoda kan jag lova.

Ikväll går nästan alla mina auktioner ut på tradera,dom ligger ganska högt nu och det är jag glad över! =)
Vann även en auktion idag,2 bodysar för 15 spänn.Inte illa!

Imorgon är det då alla hjärtans dag,då ska vi äta gott.Tror jag ska baka något extra gött till efterrätt med.

Ha en fin fredag!! Ta det lugnt där ute!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Hur högt ligger de?:D

2009-02-14 @ 15:03:50
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback