Inte igen tack!

Ska man gå och bli så där förkyld igen nu...är helt slut,får snyta mig mer och mer och har ont i kroppen.Låg och sov någon timme efter maten och det behövdes verkligen.Men är fortfarande trött!

Ska gå och lägga mig alldeles strax för jag orkar inte att vara uppe alls.

Får se om man orkar ta sig till jobbet imorgon,men jag måste tänka på mig själv och bebisen nu.Jag har alltid varit en sån människa som försöker ta mig i kragen ändå men den här gången verkar det slå ut ordentligt och fort. =(

Nej gott folk,nu går jag och borstar mina tänder och lägger mig under täcket med en toarulle.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Krya på dig nu Madde och vila och ta det bara lugnt nu! Kram på dig!! :-)

2009-02-04 @ 13:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback