Ingen rubrik idag!

Fredagen har då kommit och det känns faktiskt skönt.Jobbar inte på hela helgen och är väldigt tacksam över det så jag får kurera mig en aning.Nu får man umgås med Martin mer och bara ta det lugnt,kanske det blir någon bra film man tittar på,tror att Martin skulle hyra någon film eftersom han tycker jag blir så tråkig när jag är sjuk.
Får ju hoppas på att det inte bara blir skräckisar..jag bara somnar ju! =P

Lippe har varit borta sedan halv 9 imorse typ och nu börjar jag sakna den lille filuren,men han är på hemväg.Nu har han fått sprungit av sig rejält så han kommer vila upp sig en stund med mig sen.

Vår hemtelefon har varit knäpp ett par dagar,vi har kunnat ringt till folk men ingen till oss.Helt dött i telefonen!
Men nu ska det vara ordnat,fick nyligen ett sms från Telia att det ska vara fixat.Tack för det!

Vad händer mer här då? Nada! =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback