Hormoner

Idag har det gått upp och ner för mig,mitt humör har svängt fort.Ena stunden snäll och andra har jag blivit så jäkla irriterad på allt.Men det mesta har ju gått ut över Martin,men han tycker om att provocera han med.Eller är det något som jag har fått för mig?! Hormoner säger jag bara!!!

Och på vänster sida av magen har det varit livat hela dagen,det är små fötter som gillar att tryckas ut.Kom ut till oss snart tack! =)

Dagen har bestått av bilåkning och bakande av negerbollar.Dom blev gooooda! =)

Jaja,knäppte ett kort på magen imorse.Tycker magen blir liten på kort,känns mycket större i verkligheten!

Vecka 38



Nu ska jag gå och kolla på Beck igen!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

Hoppas det blir en liten flicka eller pojke... spelar ingen roll. HIHI

2009-02-23 @ 08:44:00
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback