Helvetes jävla skit!

Varför ska det vara så jävla mycket snö ute för?????Har varit ute och skottat som en tok men inte fan har det blivit någon stor skillnad!!!!Blev svettig som gris så jag var bara tvungen att slänga ifrån mig spadarna och gå in...
Ringde brorsan så han får komma och skotta bort resten,det skadar inte att arbeta lite på förtimmarna tycker jag! =P
Jag ska egentligen inte vara ute och skotta jag vet men lite måste man väl klara tycker jag?!

Fick nyss höra en trist grej.Hoppas hon kommer få det bra iaf!

Ikväll ska jag och brorsan äta tacos,det ska bli gott det.Speciellt med mycket guacamole!!!! =)
Min käre gubbe ska festa till det ikväll,jag vill också det!Är sugen på en iskall skogsbärscider.Snacka om att jag ska njuta av det sen när jag kan börja med alkohol igen!

Ska hoppa in i duschen nu.

7 dagar kvar!!!!! =)

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback