Gokväll!

Ibland förstår jag inte på mig själv,jag vet ju så väl att om jag äter typ middagsmat sent på kvällen så kommer det upp på morgonen igen.Blev så sugen lite senare på kvällen också när vi tittade på Beck-filmen på just den maten.Hade ett helvete imorse då jag fick springa och spy upp potatisgratäng och kött som jag kvällen innan hade suttit och njutit av.Så hela min dag har bestått av halsbränna och sura uppstötningar. =(
Men nu har jag lärt mig,ät bara EN GÅNG och INTE FÖR SENT!

Gick ner till familjen och gjorde inte så mycket förutom att snacka med mor och glo på tv.Sen på eftermiddagen när alla var hemma så var jag tvungen att fara hem för jag skulle laga mat till min lilla familj.Det blev stuvade makaroner och stekt korv och rivna morötter.

Vi har tittat på Familjen Annorlunda ikväll,vi har konstaterat att det inte blir så många barn för oss inte.Max 3 stycken tycker jag.Men vi börjar väl med 1 barn?! =)

Nu finns det inte så mycket info att tillföra här så jag överlämnar denna burk till min käre sambo!

Imorgon blir det MVC,ska lämna in urinprov och väga mig mm.Jag undrar hur mycket jag har gått upp i vikt!Det får bli en gåta fram tills imorgon..

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback