Bränd paj!

Gick in på ICA och fick sån stor lust för att baka en paj,bestämde mig för att göra en äppelpaj.Köpte lite äpplen och smör och for hemåt.Väl hemma så började jag att blanda smuldegen och göra iordning äpplen med kanel och socker.Slängde in den i ugnen och satte mig framför tv:n.Tiden gick och jag var bara tvungen att gå på toa,är beroende av ett spel på mobilen så för att få lite "roligt" på toa så började jag spela en stund.En stund blev alldeles för länge och det började lukta konstigt.

- HELVETE!!!!,skrek jag.

Skyndade mig från toa:n och snubblade nästan över Lippe i hallen,inne i ugnen var det en svart kaka som inte såg så aptitlig ut direkt.Och jag som hade sett framemot en härlig efterrätt mot kvällningen.Som pappa alltid säger när jag talar om paj:

- Det blir bara paj av alltihopa! =)

(Fast jag hade blåbär i frysen så jag gjorde en blåbärspaj istället,så jag får min efterrätt ändå!) Haha!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback