Baka baka bullar.

Ja man har ju varit duktig och bakat kanel och vanillin bullar idag,dom blev jättegoda så nu är jag helt slut i kroppen.Måste vila mer än vad jag gör men dagarna går så himla fort.Funderar på om jag ska baka en till sats imorgon eller övermorgon,måste ju ha fika hemma när vi får besök.Och besök kan man ju räkna med när bebis är ute! =)

17 dagar kvar idag,ska bli skönt att slippa denna halsbränna.Så jävla jobbigt att inte kunna äta något utan att fundera på om man får sura uppstötningar hela tiden.

Ska snart gå ner till mamma och pappa för att hämta frimärken så jag kan skicka iväg ett paket ikväll.Fast jag tar nog bilen ner för min kropp är sluuuut nu.

Gäsp! Nä nu får det vara nog...

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback