Ångest!

Stackars stackars kyckling som ligger i ugnen nu,fick sån ångest när jag plockade fram den förut att jag nästan tänkte slänga den.Tänkte på att det det lilla livet har ju levat,fast vilket liv hade den då?Satt väl fast i sin bur och fick aldrig se dagens ljus.Ibland funderar man faktiskt på att bli vegetarian.Men skulle man klara det?Det är frågan det!

Har en trött-dag idag,så imorgon är det väl en pigg-dag får jag hoppas.Har typ bara legat i soffan och kollat på tv,men har även varit ute med hundarna och fixat med maten så man är ju inte jättelat precis.Saknar ibland att få gå på jobbet,kliva upp tidigt och göra något annat.Men då får jag tänka på att något annat kommer ju att ske snart så jag ska bara vara tyst!

Nej nu ska jag gå och glo i kokboken,ska göra någon god risrätt till kycklingen faktiskt.

Have a nice day!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: isa

tjena:o) skulle aldrig klara av att bli vegitarian! tänk att aldrig få äta kött!

men de är som du säger, man vet ju aldrig vad djuren har left för liv innan dom hamnar i frysdisken....man kan ju hoppas på att dom haft en bra tid på betet:o)



tänk att din bebbe kommer snart:o) har ni funderat på nå namn då?



kram kram

2009-02-18 @ 18:38:18
URL: http://sotsugen.blogg.se/
Postat av: Packen

Vart är Martin???

2009-02-19 @ 09:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback