Vad tycks?!

Ja vad tycks om min nya bloggdesign?! Själv vet jag inte riktigt hur den ser ut för vi har världens sämsta och segaste dator.Men jag har hört att den blev fin,kanske man skulle behöva göra texten större så dom som har lite sämre syn kan se bokstäverna... :P

Har idag varit på stan,har hjälpt mamma och pappa att handla julmat och lite julklappar.Själv hittade jag någon enstaka julklapp men rätt som det är så försvinner min fantasi och jag hittar ingen.För mig är det viktigt att jag är mätt i magen och pigg som en lärka när jag ska på stan.Kan ju inte påstå att jag var på mitt fantasiutlösande humör direkt denna dag och det kan ju bero på att lille Johannes ville vakna 02:30 imorse.Så vi gick ner och bytte blöja och tittade ut över gatan en liten stund och vandrade därefter uppöver mot sovrummet.Vi lyckades somna efter stund och vid 05:30 var det dax att vakna till igen.Jag vred och vände på mig hela tiden för det blev varmt och trångt när man hade två älsklingar som ville ligga nära.Så jag har kort sagt inte sovit så bra inatt.

När jag kom hem från stan slog jag in julklapparna och gav Johannes välling,han somnade bums för han ville inte somna när moster Heléne var här och var barnvakt. :P Nu har han sovit i typ 1,5 timme och det skulle nog jag också behöva men jag har passat på att målat klart matsalsbordet och fixat undan.Vispat ihop en pannkakssmet har jag gjort och det ska bli gott med pannkisar till middag.

Det blir en lugn och fridfull kväll ikväll kan jag lova! :)

Bye bye

En nyvaken Johannes för någon vecka sedan.


Kommentarer
Postat av: Heléne

Klart att han inte vill somna när jag är där. Jag är ju såååå kul! :)

2009-12-22 @ 21:54:26
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback