Toooorsdag!

Har varit på stan idag igen,hittade en fin klänning.Mer säger jag inte. :)

Jaha,sedan har jag bara varit hemma och myst med Johannes och Lippe.Tvättat och städat har man ju gjort med,imorgon kommer man väl inte att ha tid med det.Då går tiden så fort och helt plötsligt står man där och plockar en massa julmat på sin tallrik.

Fick hem korten på Johannes sen när vi var på Drakborgen.Han blev såååååå jäkla söt den lille skitungen!!! :D Måste scanna in något kort.Synd att det ska vara så dyrt med sånna kort bara,men ska välja ut några stycken.Ska höra med släktingarna om dom vill ha något kort med. :)

Ikväll är det Mammas pojkar tror jag,eller är det slut?! Är inte direkt ett program man följer varje vecka men kommer man ihåg tittar man ju.

Nu ska jag kika vidare på annat!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Helene

Scanna in bilderna NU!

2009-12-10 @ 19:26:13
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: irre

Blir nyfiken på vilken klänning du köpte kan man få en bild på den eller så får jag se den vid tillfälle.

2009-12-12 @ 22:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback