Tisdag

Trodde man skulle hinna med att lägga in kort på skåpet idag men tyvärr,får bli imorgon.Nu är det sent igen på kvällen och jag är som vanligt trött.Fattar inte varför jag blir helt slut,kan ju bero på allt man håller på med hemma och att man tar hand om en liten gulleplutt.Man ska alltid ha något för sig,nu mot jul så kan jag inte riktigt sitta still.Känns som att jag måste göra en massa saker,och då handlar det inte om att jag måste baka för det tänker jag skippa i år faktiskt.Ska nog köpa ett papparkakshus och limma ihop och dekorera det,plus att jag ska göra RockyRoad som Leila gör men sen får det vara nog.Man går ju och okynnes äter om man ska baka en massa knäck och lussebullar.Nä den här julen får jag äta med måtta.Jag tycker det är extra roligt med inredningen inför julen istället,pysslar och målar å sånt. :)

Det blir ingen babysång imorgon tyvärr,har ingen bil och orkar inte hålla på och låna bil och flytta över bilbarnstolen till den.Det är snö och kallt ute och buss känner jag inte för att ta.Det är ju så pass tidigt för oss om man ska ta bussen med,får stressa som en tok.Nä vi får fortsätta med babysången när den börjar igen nästa år.

Julklapparna trodde jag att jag skulle vara klar med vi det här laget men det kan jag bara glömma,fantasin börjar ta slut men jag tänker så det knakar och några till måste jag finna annars blir det inte kul.

Den här kvällen har varit skitspännande tycker jag! Eller hur M?!!!! :D

Ja ja,jag kommer och lägger mig nu Johannes!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback