Sluta snöa nu!!!

Varför ska det komma mer snö nu?Julen är ju redan över så nu behövs det inget mer,om plogbilen kunde komma någon gång så man kan skotta bort snövallen så postbilen lättare kommer fram.Men man kan ju inte räkna med att den kommer nu på dagen när den är välkommen.

Trist att Martin ska behöva jobba i 3 dagar nu,han behövs här hemma känner jag.Har varit så skönt när han varit ledig för då har man fått avlastning och nu är jag bortskämd med det och då ska han behöva jobba!!Nä låt folket stanna hemma över jul och dagarna efter den fram till nyår och några dagar till.Snåljävlar!

Är jag irriterad?!Ja en aning...

Nu är det stopp i huvudet på mig.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: irre

Snabbt läst din blogg. Tåget var försenat vi kom hem ikväll.Varit bra men 3 år med julfirande på båt tror jag räcker.Skönt med att bo på hotell 2 nätter också. Nära till allt. Sett på Alvin 2 och varit på Arme muset med barnen.Skönt att vara hemma.

2009-12-28 @ 23:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback