Skriva av mig lite.

Oj snacka om att klockan är mycket nu,ska strax gå och sova men först tänkte jag skriva lite om denna dag.

På förmiddagen blev det den vanliga prommisen med hund och barn.Gick ner till Johannes mormor och gudmor en stund och pratade.Skivade 2 stycken apelsiner och slängde in dom i ugnen för torkning i en massa timmar,vi har ju ingen varmluftsgrej på vår ugn så då får man passa på när man går neröver till familjen.Efter att grabben fått sin lunch så gick vi tillsammans allihopa och plockade granris till mina kransstommar som jag köpte igår,vandrade sedan hemöver för att klä dom med riset.Och fint blev det!Ska bara dekorera med apelsiner,kottar,rönnbär mm.Bilder kommer på dom inom kort. :)

Gick sedan hem och började röja lite,lagade mat och målade lite på skåpet.Är inte klart än men imorgon har jag som mål att det ska vara färdigmålat och kanske det kommer stå i vardagsrummet till kvällen så man kan knäppa kort.

Har ikväll duschat med Johannes,han tyckte det var jättemysigt.Gav honom sedan kvällsvällingen och han somnade på en gång när han ätit upp.Så nu ligger han och sussar sött i sin mjuka härliga säng.

Ska gå och lägga mig nu. :)

Tjoho för att det snöar!!!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjohoa för dig själv du, snö och snö fy för den lede! Ha ha ha! Men duktig och kreativ det är du Madde och det blir nog fint med skåpet vitmålad! Kransarna blir säkert fina dom också när dom blir klara. Puss till pöjken!

2009-12-15 @ 07:54:32
Postat av: irre

Annan stämmning att vara ute nu när det snöat. Rent och fint.Har varit på lunchteater med julbord på sveateatern Arena stod för det jättegott.Sen packat upp Oriflame produkter kolla på www.oriflame.se nr 18 sista beställningdag senast 29 dec kriv numren och skicka till mig.Fråga vänner och bekanta och familjen om något önskas också.Det är ju bra och billiga produkter.vi ses väl imorgon då?

2009-12-15 @ 23:47:01
Postat av: Anonym

Annan stämmning att vara ute nu när det snöat. Rent och fint.Har varit på lunchteater med julbord på sveateatern Arena stod för det jättegott.Sen packat upp Oriflame produkter kolla på www.oriflame.se nr 18 sista beställningdag senast 29 dec kriv numren och skicka till mig.Fråga vänner och bekanta och familjen om något önskas också.Det är ju bra och billiga produkter.vi ses väl imorgon då?

2009-12-15 @ 23:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback