Sista för det här året.

Har varit nere på kyrkogården och tänt ljus,så fint det blir när snön ligger runt alla ljus. :)

Maten blev superdupergod!! Älskar verkligen den maten,när vi satt och åt så sa jag till M att om jag inte hade träffat honom så kanske jag aldrig hade fått äta den maten.Samma är det med Flygande Jacob,det är ju sååå gott!Nu blev jag sugen på efterrätt men mina pojkar sover sött inne i sovrummet och jag vill inte väcka dom så det är väl bara att vänta. :)

Jag undrar om man kommer hålla sig vaken till midnatt?! Känner mig oerhört trött och sliten,jag vilar aldrig på dagarna och jag vet inte om det är bra eller dåligt.En sån här dag kanske det hade varit bra att vila mitt på dagen eftersom man ska vara uppe länge.Men jag anser att då sover jag sämre på kvällarna men jag kanske har fel..

Hoppas alla hundägare ser till att deras små liv har det tryggt och bra ikväll då alla raketer och smällare far i luften.Lippe visar ingen direkt rädsla,han småmoffsar bara när han hör alla dessa småsmällar som varit nu ikväll.Får se hur han uppför sig senare då det smäller på riktigt.Men jag anser att är matte och husse lugn och harmonisk så är vovven det med.*håller tummarna* :)

Nu får det räcka med skrivande för det här året,tänk vad åren går fort.År 2010 blir Johannes 1 år och jag blir 25 år.Det ser vi framemot!!! :D

Gott Nytt År igen!!

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Irre

Gott nytt melenium önskar vi er

2009-12-31 @ 23:23:27
Postat av: irre

Jag menar desenium

2009-12-31 @ 23:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback