Pust!

Jag är trött,har packat in dom sista julklapparna och skrivit lite julrim.Tycker det är kul med rim så i år kanske man får sig några extra skratt,eller inte! :P

Har klätt julgranen enligt tradition med mina syskon idag på dagen,borstade och klippte hundarna och tog ett beslut att inte bada dom idag för det skulle inte hinnas eller orkas med.Men dom är fina ändå,kanske inte lika vita som snön men det är kanske ganska svårt att uppnå.

När gubben kom hem åkte vi in till stan och köpta dom sista julklapparna och det gick kanon,var riktigt trötta när vi kom hem.Trodde det skulle vara mycket mer folk i affärerna så jag blev smått chockad när man var typ först i kön överallt man gick.Folket är tydligen mer förberedd än mig i år,jag är alltid ute och flänger dagen före julafton.

Om några minuter är det JULAFTON!! Och jag ska nog ut med Lippe strax...

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback