Pulka?

Imorse fick jag ligga och dra mig en stund medans Martin gav Johannes frukost och bytte blöja mm.Sedan gick han ut med Lippe.Och snacka om att det var sköööööönt att slippa göra detta,var riktigt slut imorse.Sovit hur bra som helst men trött blir man efter alla dom här dagarna som varit.

Nu är nog alla människor som bor på vår gata ute och skottar,det står skotrar och blockerar för bilar som kommer så dom får backa.Annars är det aldrig folk ute men nu är det livat! :)

Vill åka och köpa en pulka till Johannes men vet inte vart man kan köpa sånna pulkor till en 10 månaders?!Vi blir nog bara hemma idag då..

Nä nu ska jag gå och göra lite nytta!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag köpte pulkan till Maja på barnens hus ca 140 kr, hon tycker att det är skitkul åh åka :)

2009-12-27 @ 11:13:50
URL: http://honey-boney.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback