.:Onsdag:.

Trött är man just nu,har varit på babysång med Johannes.Faster Irene var också med och vi ska gå dit nästa vecka med som är den sista för det här året.Men Johannes tyckte det var riktigt roligt att titta på alla barn som var där,först trodde jag att han skulle bli rädd eller nått men icke.Hämtade sedan ut en bok från själva biblioteket där,skulle gjort det för flera månader sen men eftersom jag är så glömsk så har blanketten hängt på kylskåpet i typ 9 månader.Efter sången gick vi på stan en sväng,jag köpte en klänning som jag ville ha men den satt inte som jag trodde den skulle göra så det är bara att söka efter en annan.

Ska ju på julbord på fredag med Martin och hela Permobil så då vill man vara fin.Tror jag får ta med syrran som har koll på kläder mm.Hjälper du mig Helle?! ;P

Ska färga mitt hår ikväll också,min utväxt är inte direkt den finaste *skäms*.Men jag glömmer bort mig själv väldigt mycket så det är bra att man hittar på nått ibland så man kommer på sig själv igen. =)

Har slängt in en kycklingfilé i ugnen nu,får se vad det blir till.M ska klippa sig och äta borta så då får man äta själv.

Jamen då hörs vi! =)

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback