Most wonderful time of the year!

Nyss har jag fixat med maten,stekt köttbullar och gjort hemmagjord brunsås.Och denna gång tycker jag att dom blev riktigt goda,kan nästan säga att dom smakar som mammas och då blev dom goda vill jag lova! :)

Ska bli gott med hennes köttbullar på julafton.

Johannes har nyss vaknat,ligger på golvet och filurar med en liten apa.Så skönt när han tar sig en tupplur mitt på dagen så jag hinner tvätta och städa undan och kanske hinna med att laga mat om jag har tur också.

Kul att jag fått kommentarer om skåpet!Positiva dessutom och det uppskattas verkligen.Känner mig riktigt nöjd över det och vill bara fortsätta och fortsätta med att måla och förnya möbler.Min nya hobby! :)

Till helgen kommer man ha fullt upp.

♥ Ska handla julklappar
♥ Baka (det gör jag nog på fredag)
♥ Bada,borsta och klippa hundarna
♥ Städa (såklart)
♥ Måla matsalsbordet

Nu vill inte lillgrabben ligga på golvet mer.

Saknar MARTIN!

Så här mycket tycker Johannes om att åka på sin gåstol:

Och såhär mycket tycker morfar plus alla andra om honom:


Bye bye

Kommentarer
Postat av: helene

LILL-FISEN!

Mamma gjorde också köttbullar idag. Jättegott!

Jag och mamma kommer upp imorgon någon gång, om det är okej?

2009-12-17 @ 23:54:34
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: irre

Jag tror mofa ersatt babysången. Ta med honom nästa gång han kommer nog att gilla det. han kan hålla takyen trumspelare som han är. Tänk vad fin barndom vi haft tilsammans, Vi hade ett band som hette girls uppträdde på kyrkmons skola " en gång". Det berodde på "tidsbrist" att vi inte kunde uppträda mer hi hi.

Jularna var så fina hos farmor o farfar mfl som hade bindgård med allt vad det innebar. Är så tacksam för det. Inte att förglömma när vi själva fått barn och firade jularna tilsammns med våra barn under många år. Saknar Jeanette så overhört.

Vår mor saknar jag naturligtvis har försökt att hon kunnat fått det så bra som möjligt gjort allt av min förmåga och ändå så känner jag att inte mina ... kunnat ta till sig det. men ha hört att sånt är vanligt ..liten tröst iallafall.

2009-12-18 @ 23:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback