Montag.

Usch för måndag,trött och sliten är man idag.Har inte kunnat sova riktigt och det är mitt eget fel för jag orkade inte lägga Johannes i hans säng igår kväll efter han hade vaknat och fått kvällsvällingen.Vi somnade tillsammans i storsängen och det var mysigt.Men senare på natten så ville jag inte vända på mig för jag trodde jag skulle väcka honom,så jag vaknade av att jag låg dåligt flera gånger inatt och jag orkade bara inte flytta över Johannes med risk att han skulle vakna.Men hädanefter ska han ligga i sin egen säng,det blir bäst så för mammsen! :)

Har precis kokat potatis och morötter,har tagit fram lite kycklingfilé som jag tänkte koka.Det är faktiskt första gången som Johannes får äta hemmagjord mat.Jag skäms verkligen,har velat gjort egen mat till honom länge men har inte haft några bra recept.Men nu ska jag ta tag i detta och göra maten själv,blir ju billigast så med.

Skulle väldigt gärna vilja ha en bil nu så man kan hitta på nått,men fick en samtal alldeles nyss och på onsdag ska vi gå på babysång inne på Kulturmagasinet med min faster.Det ska bli kul!
Kanske man hinner köpa någon julklapp när man ändå är inne i stan.

Här kommer bilder på Johannes med sin nya mössa!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Linda Waessman

hej hej, brukar kika in och läsa din blogg och såg att ni skulle på babysång på onsdag. vilken tid är den och får vem som helst gå dit eller...hur beter man sig, har aldrig varit på nått sånt men jag tror ju att Maja skulle tycka att det var jätte kul :)

har ni varit där förut?

2009-12-08 @ 08:47:48
URL: http://honey-boney.bloggagratis.se
Postat av: Linda W

jag ringde och det fanns platser kvar på babysången i morgon :) så då syns vi då. känns ju lite skönt att det finns något välkänt ansikte där iallafall.

2009-12-08 @ 14:59:09
URL: http://honey-boney.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback