Måste man skriva rubrik jämt?!



Denna svarta klänning hade jag på julbordet,använde en midjejacka och svarta spetsstrumpbyxor och högklackade stövlar.

Åh vad jag är trött nu,vaknade flera gånger inatt.Gör det när Johannes sover mellan oss,vi sov nämligen i Bergsåker och jag ville ju självklart gosa med honom så då får jag skylla mig själv.Men här sitter jag och det är snart midnatt,det är ju lördag och jag vill få ut så mycket jag bara kan av den. :)

Men nu överger jag er för att sedan gå ner till min älskade sambo som ligger i soffan och kollar på en film om utomjordingar tror jag!Får se om jag tittar på filmen eller på honom,ska även ta mig en härligt god apelsin för dom är ju så jäkla goda nu.Prova får du se! :)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback