Lördag

Igår var man på julbord,satt och förfestade hos Martins kusin en stund.......

Julmaten var väl inte i det bästa jag ätit,laxen var god och lite annat men den varma maten var ingen höjdare alls.Fick sitta och tugga på hård jansons frestelse! Blääää..

Det blev en tidig kväll och det var skönt,trodde det skulle bli en mycket roligare kväll men är inte så besviken för man slipper ju vara bakis iaf och det har bidragit till att man har kunnat gjort mycket roligare saker istället för att ligga i sängen och må dåligt.

Ätit god mat och sitter just nu nere hos familjen Sundling,tänkte hjälpa brorsan att göra en sockerkaka men det fattas ju grejer så det får vara.Ska åka hem snart och mysa med min familj.

Kul att Erik vann Idol,han var bäst av alla och vinnarlåten är riktigt kanonbra!Ryser jag när jag hör en låt så är den riktigt bra och vet att det blir en hit.

Bye bye



Kommentarer
Postat av: irre

Har från början tänkt att Erik skulle vinna vad glad jag blev skrek i högsta skyn. Röstade 5ggr igår på han. Synd att inte all mat smakade men du gör ju så god mat själv. Ser framemot att få smaka den vid tillfälle.Imorgon skall jag till GA-kyrkan och titta på Lucia.Vi hörs ha det gott

2009-12-12 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback