.Lördag.

När jag vaknade tog jag ett beslut att vi skulle ut på en biltur idag,vi klev upp och gav Johannes frukost och begav oss ut.Blev en ganska lång färd neröver landet,dåligt väder med mycket snö och smala vägar men många roliga upptäckter gjorde man.Men det var riktigt skönt att komma hem igen,en trött Johannes fick i sig mat och även vi.

Har inte blivit någon julmat idag utan vi bestämde oss för att äta något hela annat som hemmahamburgare och det var gott.Ikväll ska vi unna oss lite glass och honungsmelon,någon blodapelsin kommer också att slinka ner i magen och det säger den nog inte nej till.Är ingen bra film ikväll så vi får väl roa oss själva med att kanske lägga oss på golvet och leka med Johannes och hans nya leksaker som han fått av alla snälla familjemedlemmar nu i jul.

Rensade och vek ihop alla kläder som man nu den senaste tiden har varit slarvig och bara slängt in i garderoben.Har haft det liggandes i bakhuvudet att jag måste bara göra något åt det så ikväll tog jag mig kragen.Vill verkligen köpa mig en massa nya kläder,man kanske ska fara inöver stan nu när det är en massa rea överallt.

Nu ska jag umgås med min kära familj. ♥

Bye bye

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt att bara ta det lugnt och mojsa lite hemma också! Vi var ut på Birsta en sväng i dag och det var hur mycket folk som helst där,fick i allafall tag på en snygg och förhoppningsvis bra handdammsugare! Kände att jag bara måste ha en sån! Man är en aning loj och trött just nu så jag funderar på att gå och lägga mig och har jag tur så kommer det kanske nån bra film på någon kanal! Puss o kram till Johannes :-)

2009-12-26 @ 22:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback