Less på Birsta City!

Känner att jag är oerhört less på Birsta City nu.Vi åkte ju dit för att hitta julklappar,men vi kom inte hem med en enda liten klapp.Vi gick nog in i nästan varenda butik men inget som föll oss i smaken.Så nu tänker jag överge detta ställe och ge själva stan en chans.Plus att det är mycket mysigare och trevligare att gå där med.

Så vi åkte hem trötta och slitna,Johannes låg och sov när vi kom till mamma och pappa så vi ville inte väcka honom utan vi åkte hem och då började jag slipa på skåpet.Efter en stund åkte jag och hämtade lillgubben och fortsatte sedan med det sista på slipningen.Ska handslipa det jag inte kommer åt med slipmaskinen och sen ska det in i huset så jag kan börja måla det.Kommer bli fint! :)

Johannes har för en stund sedan ätit en hel portion gröt och lite välling så nu ligger han och sover gott igen.Då passar jag på att sätta mig vid datorn en stund,avkoppling efter en dag full med sysslor.Imorgon börjar en ny vecka och vi får se vad som kommer hända då.

Visst ja,köpte en pälsmössa till Johannes som var för liten,var och bytte till en större storlek och han är så himla söt.Ska slänga in kort på det när han vaknat. :)

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback