Krassliga familjen.

Usch vad det är kallt ute idag,måste nog åka inöver staden och handla mig en tjock härlig vinterjacka.Det skulle jag nog ha gjort för ett bra tag sen,har ju gått ute med tunna jackor nu när det har varit kallt.Så det får jag skit för nu när jag känner att jag håller på och bli förkyld,det spänner i nacken,småhostar och småsnorar.Så nu vet man ju vad man har att vänta sig.Men jag kanske hinner förhindra detta om jag köper sån där dryck mot förkylning.

Promenaden för denna morgon är gjord.Skönt att gå i skogen för en gång skull.Stackars M ligger i sängen och är också dålig.Egentligen skulle jag också behöva lägga mig i sängen och vila lite med det vill jag faktiskt inte,det är då man bara ligger och tänker på att man är sjuk och då har jag fått för mig att då blir man ännu sjukare.Kanske låter "sjukt" men sån är jag! :D

Hoppas inte Johannes blir smittad!!! :/

Så,ska jag ta med mig Johannes in till stan och kika på en jacka idag? Vi får se!

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback