Invigning!

Johannes fick inviga sin pulka förut,fällen han har är lite för tjock så får ta en filt nästa gång att sitta på.Han tyckte det var så roligt att han började grina om man stannade pulkan. :D
Jag tycker det är lite väl kallt att vara ute länge så han fick åka runt gatan bara,imorgon ska det bli mildare och då kan ju pappan vara med också.

Har varit till banken i kvissle och fixat en ny dosa så jag kan logga in på internetbanken,men fick vända hemöver första gången för jag var ju så smart och hade glömt mitt körkort hemma.Trodde även att jag skulle få betala för den nya dosan men det var gratis.Det är väl annat om man tappat bort den.Gick sedan in till affären och handlade välling och krossade tomater.Otroligt mycket folk på den affären när det lider mot storhelger,parkeringarna räcker inte till.Folk blir ju som tokiga,parkerar på dom mest konstiga ställen och vissa kan blockera för andra.En tant höll ju på att backa in i vår bil för hon skulle ha en parkering precis vid infarten till själva parkeringen.Men vi ska ju handla senare vi med så vi är ju en i mängden av dessa tokiga människor. :)

Nu tänker jag bjuda på bilder.

Haha,ser ju gravid ut.Men lugn,det är bara jackan... :P

 

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback