Gott Nytt År!!!

Får verkligen önska alla läsare ett Gott Nytt År! :)

Någon kanske har något nyårslöfte som att kanske gå ner i vikt,sluta röka eller vara mer snäll mot sina medmänniskor. :P

Själv har jag inget nyårslöfte,håller inte ändå.Tar dagen som den kommer hade jag tänkt mig,men jag känner på mig att år 2010 kommer bli ett spännande och bra år.

I år firar vi hemma,blev bjudna hem till Therese och hennes kille och det hade varit riktigt kul att se hur fint dom fått i huset sitt men ibland går det inte.Men en annan gång ska vi komma och gästa er! :)

När vi var ute och åkte idag svängde vi in på en väg som vi inte åkt vid förut och längst in på den vägen hittade vi något riktigt kul.

Vad fint det är med riktigt gammal snickarglädje!

 

Inte varje dag man hittar något dylikt,ställningen som är runt huset har suttit där i många år.Hade varit kul att gå in och kika men det vågar man ju inte.Tänk en solig sommardag och man kommer in på vägen och ser huset från den fina allén med björkarna.Jag har alltid drömt om en egen allé och drömma måste man ju få göra.Men en dag vill jag att drömmarna ska gå i uppfyllelse! :)



Håller just nu på och tillagar lax med västerbottenost,den är snart klar så jag ska gå ner och duka och sen bara mysa med min familj.





Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback