Gokväll

För en stund sedan fick Johannes gröt,tvättad och klar för sängen.Jag håller på och tvättar kläder och Martin är ute med vovven.När lillen har somnat ska jag ta mig ett fotbad och hänga upp tvätten.Tycker det är skönt att ta hand om mig själv när alla sover och ingen som stör.Den enda som är vaken är ju Lippe,han följer efter mig nästan överallt jag går.Han är beroende av mig! ;D

Nu kom M hem och han ska lägga sig,J gnuggar sig om ögonen och drar i mitt hår.AJ!

Nu är det snart Madde-tajm!!!!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Irre

Han är så söt lilla Lippe också.Märkte när jag var där hur han så gärna vill vara med en hoppade ju upp i mitt knä som ett litet barn.Eller som en liten katt.

2009-12-12 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback