???

Här snöar det för fullt,hoppas det blir en vit jul så det blir extra mysigt.Promenad har man avklarat,frukost med för den delen.Johannes ligger på ett täcke på golvet och gosar,fast han tittar på mig som om han vill upp till mitt knä.

.*plockar upp honom*.

Ska fortsätta med att städa undan i köket snart,ser ut som att vi har haft köksgrejerskrig.Överallt ligger det grejer som grötförpackningar,mjölkförpackningar,tallrikar,glas,bestick och kastruller.Ibland hatar jag att städa köket!Någon mer som gör det va?! :P

Sedan ska jag försöka att flytta in skåpet till vardagsrummet,men före det kanske jag borde ta bort det andra skåpet och det ska ju upp har jag bestämt.Och hur fasiken ska jag kunna ta upp det själv?Ett trappsteg i taget kanske?!

Måste ner till bommen sen och posta grejer,kanske man får sällskap?

Mycket frågetecken idag!

Bye bye

(Bilder kommer sen på skåpet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback