Clothes.

Känner mig riktigt duktig nu,har tillagat spagetti och köttfärssås till Johannes och han tyckte nog att det gick att äta.Men det var lite väl stora bitar så jag måste låna en stavmixer från mor och far senare.Det är ju hur enkelt som helst egentligen men jag var nog mer stressad att laga den här maten än när jag lagar vanlig mat till mig och Martin med en massa andra ingredienser. :D

När vi var i birsta sist så fastnade jag för lite kläder från Åhlens.




Kanske man ska gå ner och förbereda middagen snart,blir samma som Johannes fick idag men med massa kryddor tack! :)

*trött*

Bye bye

 


Kommentarer
Postat av: Helene

Kolla in mina kläder då! =D Det är så dyrt på Åhlens. :o

2009-12-09 @ 12:16:58
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback