Bullbak.

Har missat nästan hela Idol pga att jag har bakat istället. Vanillin och kanelbullar blev det, och självklart kom det människor som ville smaka.
Goda blev dom och jag är ännu en gång nöjd! :)



Igår tejpade jag ena fönstret i vardagsrummet och sprejade det sedan med snö,egentligen tycker jag att man ska använda frost men det fick duga med snö denna gång.Det blev ganska fint,jättemysigt på kvällen när ljusstaken lyser.Just nu fattas det bara julgardiner där,måste köpa det imorgon.Suddig bild blev det men man ser ju ändå! :)



Nu är ja lite trött så jag ska gå och mysa framför tv:n med min kille.Lillkillen ligger och sover just nu,får se om han vaknar en gång till för lite kvällsvälling.Myspysungen vår då! :D

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Irre

Oj vad du fixar och grejar det mysigt.Hoppas få se det i verkligheten innan jul . Åker bort på julafton.Hör av dig också om vi ska ses på stan och hitta på nåt kul med Johannes.

2009-12-05 @ 00:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback