Blommor.

Man har då bra tur som har en så snäll pojkvän som kommer hem med blommor på en måndag!Snacka om att man känner sig uppskattad och älskad. Tack älsklingen!! =)



Har alldeles nyss matat Johannes med min hemmagjorda mat,denna gång gick det mycket bättre.Men det var nog ingen favorit,ska göra maten mer såsigare nästa gång.Det blir ju en bra skillnad smakmässigt när man gör maten själv,plus att man vet precis vad man stoppar i lillparveln.Imorgon ska jag nog göra spagetti och köttfärssås som är hans absoluta favorit (på burk iaf).

Tog fram plastgranen förut,tänkte pynta den senare.Hade tänkt mig en riktig gran i år men det får duga med denna,får ju njuta av äkta vara hos mor och far och det är inte fy skam.

Nu tror jag att vi ska klä på oss och gå ut en sväng.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj vilka vackra blommor du har fått Madde! Kanske Martin ska ta sig ett litet samtal med din far och kanske få honom att komma hem hit med lite blomster också! Blommor är så fint att få och man blir såå glad!!

2009-12-07 @ 19:48:32
Postat av: Helene

Fyfan vilka fina blommor. Vad gulligt! =D

2009-12-07 @ 21:19:42
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback