2:a december

Här sitter jag och trötter,Johannes bestämde sig för att vakna vid typ 05:30 imorse.Han fick ligga mellan oss i 30 min sedan var det bara att gå ner och göra iordning välling.Tittade på tv och sen begav vi oss upp för att försöka sova en liten stund.Jo tjena! Skitungen ville inte sova utan skrek och grinade ett bra tag.Lugnade ner sig en liten stund så jag kunde få hoppa in i duschen.När jag kom tillbaka började det igen så vi gick och tittade ut mot gatan från fönstret och det var spännande tyckte han. :)
Han blev faktiskt sömnig så vi gick och sov någon timme.Eller jag sov någon timme,Johannes ligger fortfarande och sover som en stock.Måste köpa nattvälling åt lillfisen idag.

Gårdagen var jag nere hos mor och far och julpyntade.Strök gardiner och plockade fram tomtar mm.Får inte glömma att Heléne också hjälpte till.Lagade middag åt dom med,korvstroganoff med ris. :)

På kvällen bestämde jag mig för att baka bullar,tycker dom blev ganska goda.Förr tyckte jag att det verkade vara omständigt men det är ju lätt som en plätt.Mycket jästid så man hinner göra en massa annat under tiden. :)

Nu ska jag hitta kläder att ta på mig.

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback