Vart tar tiden vägen??!

Köpte mig en golvlampa och en hängare med tre krokar på BOOM idag,trodde jag skulle komma hem med mer saker men icke. =)



Det är verkligen svårt att hinna med att hålla kontakten med folk.Att bara lyfta på luren och slå ett nummer kan vara väldigt lätt för dom som inte har barn.Men jag kan lova att det är många gånger som jag sagt till mig själv: "Idag måste jag bara ringa",men tiden har bara rusat iväg och helt plötsligt är det kväll och alldeles försent att ringa.Dagar,veckor och t.o.m månader går och man har likt förbannat inte ringt.Vet inte om det är vanligt när man får barn?Vart tar tiden vägen??

Men då är det inte bara en som ska ta kontakt hela tiden heller kan jag tycka.Alla har man ansvar,men ibland väljer man ändå andra saker i livet.Man går förbi nyckeln till kontakt flera gånger varje dag(och då menar jag telefonen),varför gör man inget åt det för?

Det är bara att konstatera,det är förbannat jävla svårt att hålla kontakten med vänner när man fått barn.Mitt liv är fullbokat av barn,sambo,hund,hus och alla dagliga sysslor som hör till detta.Men man ska väl kunna ha kontakt med sina vänner för det? Nä nu vet jag inte ett skit alltså.Nu går jag!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback