Gamla kort.

Klev upp vid 7.00 tiden imorse,gav Johannes gröt och välling.Sedan satt vi och tittade på tv en stund.Nu ligger han och sover och jag har nyss tagit mig en härlig dusch och gjort mig iordning.Det är skönt att inte gå och lägga sig igen efter Johannes har ätit frukost ibland.Man sover ju så hårt och länge då och dagen går för fort så man hinner inget.

Ska väl iväg med hundarna snart och sedan ska jag ta fram dammsugaren,vika tvätt och leta efter lite grejer som försvunnit.Hade varit kul att åka in till stan och shoppa på BOOM eftersom det är rea där.Men man får väl se när man kan göra det,har ju ingen bil hemma heller fast det kanske går bra att låna en från mor och far.

 



 
 



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback