Trött Madde

Har varit i Birsta här på kvällskvisten,köpte mig en längre tröja/topp som jag ska imorgon då det är party.Ska bli kul att hitta på nått,inte ofta man är ute och partajar nuförtiden... =)

Är sugen på att köpa snygga boots/stövlar,inte för hög klack.Man vill ju kunna gå i dom här hemma som på stan.Får se om man hittar sånna när man är inne på stan nästa gång.

Har gjort crepés med champinjonstuvning idag,fan vad gott det var.Känner mig duktig som fan!!! =D



Satt och läste en blogg alldeles nyss och fan vad irriterad jag blev när jag läste hennes syn på att ge barn ersättning.Vadå lätt utväg för många som inte orkar "hålla på"? Självklart att jag hade valt att amma min gulleplutt ifall jag hade haft mjölk i mina boobs för fan!!!Jävla pucko!!

Ja nu är Madde trött och en aning förbannad,inte ofta jag blir arg men när folk skriver om saker som dom inte vet ett skit om kan dom fanimej hålla det inom sig och sluta yttra sig.Bläää!

Nä sorry,jag är en snäll människa.Men jag vet vad jag snackar om så jag får yttra mig hur mycket jag vill.

Godnattttttt...

Bye bye




Kommentarer
Postat av: Helene

Fin bild!

2009-08-28 @ 15:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback