Tråkmånsar

Här sitter jag och Johannes just nu och myser,eller Johannes sitter på mitt knä och skrattar när jag försöker skriva så fort jag kan med bara en hand.Men man vänjer sig fort! =)

Håller på och försöker fina upp detta hus man bor i men det fular sig direkt tycker jag.Inte lätt att ha ett hushåll med en massa tvätt och disk m.m.

Måste bara få uttala mig om en sak faktiskt,och det är absolut inget påhopp alls.Men fan vad det är tråkigt med folk som har en blogg men typ aldrig lägger ut bilder!Jag försöker att lägga ut bilder i varje inlägg jag gör,det blir ju mycket roligare för alla som läser med.Tråkmånsar ni som inte lägger ut bilder helt enkelt! =P

Jaja,nu ska jag försöka att inte vara en tråkmåns och lägga ut lite bilder på ditt och datt.

Bye bye


















Kommentarer
Postat av: M

Jättefina bilder Madde! Du är så duktig på att lägga ut bra bilder på lille Johannes och lille Lipton! Jag skulle aldrig kunna ha en blogg för jag skulle aldrig skriva något på den! Ha ha ha! Nu är det röjnings time här och du vet ju att i ett hushåll så blir man aldrig färdig,alltid är det nåt som ska göras! Men nu har jag snart semester igen och då du ska det grejas och donas här! Kramisar på er! :-)

2009-08-18 @ 18:45:15
Postat av: Helene

Om man inte har några bilder då som man kan lägga ut? Vad ska man göra då?



LILL JOHANNES!

2009-08-18 @ 22:09:00
URL: http://helenesundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback