Tjenna!

Blev så less på hyllorna inne i klädkammaren förut att jag gick ut till garaget och hämtade hammare och skruvmejsel och slet ut hela skiten.Fattar inte hur personen tänkte som spikade upp dessa hyllor.Måste haft brist på fantasi och tagit vad som fanns till hyllplan.Och spikar var personen inte snål med heller,stora åbäken!

Så nu är allt detta utslängt,nu ska jag måla och sedan komma på vad som skulle vara bra och snyggt därinne.

Ska måla alla dörrar som finns här i huset med,just nu är dom träfärgade.Vissa dörrrar har klistermärken kvar från typerna som bodde här förut.Det finns alltid något att göra här i huset,måste börja lära mig att ta en sak i taget.Men får jag för mig något så kan ingen stoppa mig! =)

Ikväll ska jag göra något som jag inte gjort på flera år,nämligen fiska!Ska bli riktigt spännande.

Nu ska jag läsa på om vad man behöver när man ska blanda ihop lut till möbler.Här ska det lutas!

Bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback