Tjeena!

Sitter här helt ofräsch,inte direkt redo inför kvällen.Är så himla trött,vaknade strax före 08:00 och det är ganska tidigt för mig och Johannes.Fast lite skönt är det att kliva upp då.Skulle behöva sova i 30 minuter iaf men det kan jag glömma.Ska städa undan nere och slänga in en tvätt sen ska jag in i duschen.Sminka mig och ställa mig framför spegeln och fundera på om jag kan se ut som jag gör,och oftast så brukar jag tycka att jag ska göra det! Haha! =)

Fast jag är lite tveksam till mina kläder,tröjan jag köpte kanske är en aning för kort men jag har ju leggings så det ska nog gå bra.

Nä nu tickar klockan fortare ser jag,dax att sätta igång med allt man ska göra!

Imorgon kanske det blir Furuvik om vädret tillåter. =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback